niedziela, 9 sierpnia 2015

R.I.P IT OR SHIP IT BOOK TAG

Witajcie :)
Zapraszam was na tag który pewnie już znacie,  wprowadziła go bo w sumie nie ma co tłumaczyć,   Adrianna :D
Ja tych rund mam trochę więcej bo nie mogłam się powstrzymać przy wyborze postaci,  zwłaszcza męskich :P

Runda 1
Oliver z " Althei & Olivera " Christiny Moracho oraz...  Sylvain z " Wybranych "
Nie,  zdecydowanie nie
Pewnie nie mogę sobie tego wyobrazić bo za bardzo uwielbiam Olivera
R.I.P IT

Runda 2
Cat z Kronik Białego Królika i Carrie z " Carrie " XD Stephena Kinga
Cat jest trochę walnięta ale Carrie i tak tu nie pasuje XDD
R.I.P IT

Runda 3
Isabelle Lightwood z Darów Anioła i Katniss z Igrzysk, 
W sumie to jestem na tak
SHIP IT

Runda 4
Pat z " Poradnika Pozytywnego Myślenia ", ... Holder z Hopeless XDD
Nie zdecydowanie nie
R.I.P IT

Runda 5
Will Cooper z " Pułapki Uczuć " Colleen Hoover oraz...  Carter z " Wybranych " XD
Nie,  nie,  nie
Za bardzo uwielbiam obu żeby ich jeszcze łączyć XD
R.I.P IT

Runda 6
Hermiona z Harrego Poterra, ... I Arya z Gry o tron :')
Jezu,  uwielbiam obie
SHIP IT

Runda 7
Eddard Stark,  a dla niego proszę państwa... Cathlyn XDD
Największy ship tego tagu :')
No nie ma co gadać
SHIP IT :')

Runda 8
Scott z serii Szeptem,  i...  Layken z " Pułapki Uczuć "
No w sumie,  czemu nie ;)
SHIP IT

Runda 9
Aaron Warner,  już jestem na nie :D
Clary z Darów Anioła
Nie no w sumie może być :D
SHIP IT

Runda 10
Gale z "Igrzysk Śmierci",  oraz... Gavin z Kronik Białego Królika
Nie,  nie,  nie Gavin tylko mój,  a już na pewno nie Gale'a :D
R.I.P IT

Runda 11
Jace Wayland,  i... Julia Ferras :')
Jestem zdecydowanie na tak! 
SHIP IT

Runda 12
Chloe King,  w parze z... Allie z " Wybranych "
I jak zwykle główne bohaterki razem.. Nie pasuje :D
R.I.P IT

Runda 13
Hazel z " Gwiazd Naszych Wina ", ... Sky z " Hopeless "
No nie,  każda ma idealną parę w oryginale i nie pasuje tutaj :/
R.I.P IT

Runda 14
Cole Holland z Kronik Białego Królika i... Mia z " Zostań,  jeśli kochasz "
Nie,  w ogóle nie te klimaty :D
R.I.P IT

Runda 15
Patch z " Szeptem " i Adam z " Dotyku Julii "
To nie jest dobry ship,  jestem na nie
R.I.P IT

To by było na tyle w tym tagu,  naprawdę fajna zabawa :D
                     Pozdrawiam,  Maja :)

1 komentarz:

  1. Cześć :)
    Fajnie że zrobiłaś ten tag. Ja też mam zamiar się za niego zabrać.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń