czwartek, 20 sierpnia 2015

My Big Bookish Wedding Tag

Witajcie!  :)
Dzisiaj zapraszam was na My Big Bookish Wedding Tag,  do tego tagu przygotowujemy 10 książek i losy z tytułami właśnie tych książek.
Losujemy i otwieramy książkę,  pierwsze imię / nazwisko jakie zobaczymy to osoba do poszczególnych kategorii ;)
Pewnie strasznie dziwnie to napisałam,  ale mam nadzieje że każdy kto czyta rozumie :D

1. Osoba,  która pomoże mi wybrać suknię ślubną  (kobieta) 
Osobę wybiorę z książki... "Zazdrość" ;)
I w sumie dobrze,  bo męża tam dla mnie nie ma :D
A wybrać suknię pomoże mi... Katelyn. No byłoby ciężko,  ale ok :)

2.Osoba która zorganizuje mi wieczór panieński (kobieta)
Tą,  osobę wybierzemy z... " Piątej Fali ",  a jest to,  tak jak myślałam,  Cassie ;)
Mi to nawet pasuje :)

3. Osoba,  która odprowadzi mnie do ołtarza (mężczyzna)
" Upadła " i...  Paul,  to też mi jak najbardziej pasuje ;)

4. Ksiądz (mężczyzna)
"Amore 14",  i to mi bardzo pasuje!  :D
Gibbo,  i to mi nie przeszkadza :D

5. Szczęściara,  czyli ta która złapie welon (kobieta)
I tu osoba z Harrego Pottera,  i to mi już tak nie pasuje bo,  no Draco nie zostanie moim mężem...
A welon złapie... Hermiona,  czyli życzymy jej najlepszego,  najlepiej z Ronem :D

6. Osoba,  która wygłosi przemówienie (mężczyzna)
" Nieprzekraczalna Granica ",  mam nadzieję że to nie będzie Will bo chyba nie dam rady.
No i oczywiście Will ;___;

7. Osoba,  odpowiedzialna za muzykę (mężczyzna)
Osoba z " Igrzysk Śmierci " a dokładniej... Peeta ;)
No nie zbyt lubię Peetę,  ale mam nadzieję że ma dobry gust muzyczny :D
Jedyne co to straciłam Gale'a:/

8. Król parkietu (mężczyzna)
Książka -"Wróć,  jeśli pamiętasz " i... Adam,  no jeśli lubi tańczyć,  to ok :D
9. Osoba, która za dużo wypije i wyląduje pod stołem (mężczyzna)
" Gwiazd Naszych Wina " i pijany...
pijany Augustus,  jakoś tego nie widzę :D

10. Mąż
I właśnie jestem najszczęśliwszą osobą na świecie bo została " Alicja i lustro Zombi " :D
Jak dla mnie są dwie opcje :D
Choć ogólnie jest ich więcej ;)
Moim mężem zostanie...Cole :D
Bardziej liczyłam na Gavina,  ale tak też jest super :D

I to by było tyle w tym tagu ;)
A jako że tagu nie widziałam na żadnym blogu,  który obserwuje/przeglądam to chciałabym otagować Aredhel oraz Aleksandrę :)
                     Pozdrawiam,  Maja :) 

3 komentarze:

  1. Oglądałam ostatnio ten tag u Anitki ^^.
    Hermiona nieźle trafiła :D.
    Peeta i muzyka? Yyy, czy ja wiem?
    Skoro nie trafiłaś na Gale'a, to ja go biorę do ołtarza ;D!
    Pijany Gus, to by było...dziwne :P.
    Dziękuję za nominację :). Chociaż chyba najfaniej by mi było zrobić ten tag jak będę w przyszłości brać ślub, tylko nie wiem czy aż tak długo przetrwa blog :P.
    City of Dreaming Books

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, dzięki za nominację.
      Bardzo chętnie go zrobię, ale za jakiś czas/
      Jeśli będziesz chciała to nominuję cię do mojego oryginalnego Tagu ,,The 1975''. Kategorię masz u mnie na blogu

      Usuń
    2. Bardzo chętnie zrobię :)

      Usuń