czwartek, 23 lipca 2015

The Night of Bookaholics - plany czytelnicze

Witajcie :D

W nocy z 24.07 na 25.07 odbędzie się kolejne nocne czytanie,  tym razem na skalę światową.
Akcja stworzona przez dziewczyny z bloga 'Książkowe kocha,  nie kocha'

Przygotowałam sobie 3 książki bo to przecież aż 10 godzin!

#1 Andrzej Sapkowski " Miecz Przeznaczenia "
Trzeba wkońcu kontynuować Wiedźmina!  :D
A że są to opowiadania to myślę że będzie się bardzo szybko czytać ;)

#2 Colleen Hoover " Nieprzekraczalna granica "
" Pułapkę uczuć " skończyłam przedwczoraj,  i nie mogę się doczekać dalszych losów Willa i Layken :)

#3 Lois Lowry " Dawca "
Tyle osób polecało mi tą książkę,  że muszę wkońcu ją przeczytać!  :D

Też bierzecie udział?  :D
                   Pozdrawiam,  Maja :)

3 komentarze:

  1. Też biorę udział :) A przynajmniej mam zamiar, mam nadzieję że się uda :)
    Wiesieeeeek :D! Ja nawet nie zaczęłam, ale chcem bardzo :P
    "Dawcę" czytaj, czytaj, świetna książka ^^
    City of Dreaming Books

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co takiego planujesz czytać? c:

      Usuń
    2. Zamierzam dokończyć "Niuch" Pratchetta (chyba że łyknę wcześniej) a potem biorę się w końcu za Doyle'a i "Studium w szkarłacie" :D. Sherlock <3

      Usuń