niedziela, 1 lutego 2015

Podsumowanie Read-a-thonu

Hejka :)

Moim celem było przeczytać od 1200 do 1500 a udało mi się przeczytać 1738 stron :D
Naprawdę sama się nie spodziewałam :)
Zacznijmy od soboty 24.01 kiedy to pochłonęłam całe " Dziedzictwo " C.J Daugherty . W niedzielę zaczęłam i tego samego dnia skończyłam książkę  " Zagrożeni " C.J Daugherty.
W poniedziałek przeczytałam 150 stron " Intruza " Stephenie Meyer , we wtorek przeczytałam 250 stron , w środę przeczytałam 150 stron Intruza i w ten sposób go skończyłam. Jeszcze tego samego dnia przeczytałam 150 stron " Dotyku Julii " Tehereh Mafi , w czwartek doczytałam resztę tej książki. W piątek wzięłam się za książkę Erica-Emmanuela Schmitt " Oskar i pani róża " , i w ok. godzinę ją skończyłam :)
To by było na tyle :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz