niedziela, 15 lutego 2015

7ReadUp Day 2,3,4,5

Hejka !
Po pierwsze chciałam bardzo przeprosić że nie dodałam tych postów osobno i każdego w odpowiednim czasie , ale niestety nie miałam internetu jakiś czas.( długa historia :D )

Dzień 2
Tego dnia przeczytałam do końca " Zostań , jeśli kochasz " Gayle Forman która zaliczyła sześć wyzwań : Książka wydana w 2014 ; Polecana przez booktuberów ; Nowy dla ciebie autor ; Z miastem ; Z biżuterią ; Rozpocznij serię
Dzień 3
W piątek przeczytałam 200 stron książki Johna Greena " Papierowe miasta
Dzień 4
Przeczytałam kolejne 200 stron " Papierowych miast " , czym ją skończyłam , zaliczyła wyzwania : Książka wydana w 2014 ; Polecana przez booktuberów ; W szkole
Oraz przeczytałam 50 stron " Po moim trupie "
Dzień 5
No więc dzisiaj skończyłam " Po moim trupie " , czyli przeczytałam 210 stron. Książka zaliczyła wyzwania : W szkole ; Zakończ serię.

No więc to by było na tyle.
                                         Buziaki , papa :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz