niedziela, 1 lutego 2015

Book Haul #1

Hejka :)

Zapraszam na book haul , czyli moje styczniowe zakupy książkowe. :)
W tym miesiącu zakupiłam 9 książek więc może zaczniemy od zakupu z którym zwlekałam dość długo czyli " Zostań , jeśli kochasz " Forman Gayle , którą zakupiłam  w pakiecie z " Wróć , jeśli pamiętasz " 
Dalej przejdźmy do 3 książek Virgini C. Andrews czyli " Kwiaty na poddaszu " , " Płatki na wietrze " oraz  " A jeśli ciernie " 
Kolejne książki są to książki z promocji wydawnictwa bukowy las 
Zakupiłam na niej dwa ostatnie tomy , serii Monster High. Tak są to książki dla dzieci ale stwierdziłam że skoro mam nie ruszane 2 pierwsze tomy od paru lat leżące na półce to wreszcie je przeczytam.
Kolejną książką jest " Zazdrość " Gregga Olsena , chciałam ją zakupić jakiś czas temu , w piątej lub szóstej klasie z niewiadomych przyczyn jej nie kupiłam , a gdy zobaczyłam ją na tej promocji za zaledwie 9.99 postanowiłam ją zakupić :) 

Ostatnią książką o której wspomnę jest " Wilcza Księżniczka " Cathryn Constable , jest to bajka którą zakupiłam głownie ze względu na jej cenę , bo kosztowała zaledwie 6.99 , a na dodatek ma prześliczną okładkę :) 

To by było na tyle :) Papa

 

ask.fm/majkalol00 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz