czwartek, 28 maja 2015

Czytelnicze Nawyki Tag

Witajcie ! :)
Dzisiaj zapraszam was na Czytelnicze Nawyki Tag :)

1. Cży masz w domu jakieś konkretne miejsce przeznaczone do czytania ?
U siebie akurat czytam tylko na/w  swoim łóżku :)

2. Czy w trakcie czytania używasz jakichkolwiek zakładek ?
Tak zawsze.

3. Czy możesz poprostu przerwać czytanie książki czy musisz dokończyć w konkretnym momencie ?
Mogę skończyć w każdej chwili , ale jednak wolę przeczytać ten rozdział do końca :)

4. Czy jesz lub pijesz w trakcie czytania książki ?
Tak , bardzo często.

5. Czy jesteś wielozadaniowy , oglądasz telewizję lub słuchasz muzyki w trakcie czytania ?
Muzyka - tak , ale tylko obcojęzyczna . Telewizja - nie.

6. Czytasz jedną czy kilka książek naraz ?
Nie czytam kilku naraz , ale zdarza mi się jakąś odłożyć na jakiś czas i zacząć inną :)

7. Czy książkę musisz czytać w konkretnym miejscu czy gdziekolwiek ?
Mogę prawie wszędzie :)

8. Czytasz na głos czy w myślach ?
Oczywiście że w myślach.

9. Czy czytasz " na przód " albo pomijasz jakieś strony ?
Nie.

10. Zaginasz grzbiety książek ?
Nie , nigdy ! :o

11. Czy piszesz w książkach ?
Nie , ale wiem że ktoś u mnie q bibliotece bardzo często to robi bo ciągle widzę ten sam charakter pisma :)

I to już tyle w tym tagu :)
             Pozdrawiam, Maja :)

3 komentarze:

  1. Fajny ten Tag. Musze go kiedyś zrobić :)
    Jak można zaginać rogi ?!?!?!? Jeśli ktoś tak robi to go dorwę :)
    zapraszam do siebie : nibylandiapelnaksiazek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja lubię mój książkowy fotel do czytania :).I uwielbiam pić herbatę <3.
    Też tak mam z 3 :).
    Ja tam zaginam grzbiety, w końcu książka jest do czytania, a nie ładnego wyglądania na półce :P.Ale każdy ma jakieś zboczenie zawodowe xD.
    O rany, to możesz znaleźć tego ktosia i mu nagadać :P.Chociaż w sumie to całkiem fajne czasem jak można poczuć przez ile rąk przeszła ta książka i na co inni zwrócili uwagę :).

    cityofdreamingbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie wyszedł Ci ten tag :).
    Również zrobiłam go na moim blogu:
    cynamonkatiebooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń