czwartek, 7 maja 2015

Courtship Book Tag

Witajcie :D! 
Dzisiaj zapraszam na kolejny tag ;)

Zauważenie
Książka, którą kupiłem ze względu na okładkę.
I tu na pewno " Elfy " Bernharna Hennena :D

Pierwsze wrażenie
Książka, którą kupiłem ze względu na opis.
I tu myślę że "Kwiaty na poddaszu " które wyrwałam w biedronce,  zazwyczaj nie czytam opisów :D

Słodkie rozmówki
Książka ze świetnym stylem pisania.
Tu wrzucę " Delirium " Lauren Oliver ;))

Pierwsza randka
Pierwszy tom serii, który sprawił, że miałem ochotę od razu zabrać się za kolejne.
Nie chciałam a nawet tak zrobiłam :D!  " Miasto kości ",  całe Dary Anioła pochłonęłam tak szybko... :D

Nocne rozmowy telefoniczne
Książka, przy której przetrwałem noc.
A ostatnią taką była " Losing Hope " Colleen Hoover :D

Zawsze w myślach
Książka, o której nie mogę przestać myśleć.
" Alicja w krainie zombi ",  no po prostu ciągle o niej myślę! :D

Kontakt fizyczny
Książka, którą kocham za towarzyszące uczucia
Saga " Wybranych ",  po prostu takie cudo że ooo :D

Spotkanie z rodzicami
Książka, którą chcę polecić rodzinie i znajomym
Jeśli ma tu być,  rodzina to...
Książki Greena!  Wszystkie :D

Myślenie o przyszłości
Książka, którą wiem, że będę czytał wiele razy w przyszłości.
I żeby nie powtarzać Alicjii.... " Igrzyska Śmierci " :D

No i to by było na tyle,  miłego czytania :D
                                    Maja ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz