piątek, 24 kwietnia 2015

Liebster Blog Award #1

Witajcie ! :)
Zostałam nominowana przez Izę z tego bloga :)
Przejdźmy do pytań :)

1. Czy jest autor , którego książek nie znosisz ?
Tak , Stephenie Meyer.
"Zmierzch" był do bani,  " Intruz " też mi się nie spodobał.

2. Czy chodzisz do biblioteki ?
Tak , bardzoooo często :)

3. Ile stron miała najgrubsza książka , jaką udało Ci się przeczytać ?
700 +

4. Jaką książkę ostatnio udało Ci się przeczytać ?
" Pocałunek Cienia " Richelle Mead "

5. Co myślisz o ustawie ujednolicenia cen książek ?
Pod pretekstem zyskania czytelników chcą zarobić.
A i tak pewnie stracą. :/

6. Jaką książkę ostatnio zakupiłaś ?
" Stulatek , który wyskoczył przez okno i zniknął "

7. Jak często kupujesz książki ?
Trudno powiedzieć jest tak że w  jednym miesiącu nie kupie  ani jednej a w następnym zrobie trzy zamówienia :)

8. Czy używasz zakładek ?
Tak , zawsze :)

9. Ulubiona książkowa okładka
" Alicja w krainie zombi ".
Choć okładki książek Cassandry Clare ( nowe ) też są supi :)

10. Jaka jest według ciebie ekranizacja lepsza od książki ?
" Niezgodna "

11. W jakich wyzwaniach bierzesz udział ?
Wstawie zdjęcie na dole :)

Moje pytania :
1. Masz możliwość nawiązania
współpracy z wybranym przez ciebie wydawnictwem - jakie wybierasz ?
2. Wolisz ekranizację książek czy przekształcenie ich w serial ?
3. Jakie są twoje nawyki czytelnicze ?
4. Jakie są twoje trzy ulubione książki ?
5. Ile książek posiadasz ?
6. Co teraz czytasz ?
7. Ile książek średnio czytasz w ciągu miesiąca ?
8. Lubisz słuchać muzyki w trakcie czytania ?
9. Gatunek , którego nie lubisz
10. Lubisz czytać klasykę ?
11. Wolałabyś pracować w bibliotece czy księgarni ?

Chciałabym nominować :
LuMi
Caroline352
Aredhel :)

Mam nadzieję że dziewczyny odpowiedzą na pytania I zadadzą jakieś ciekawe pytania innym :)
                  Pozdrawiam , Maja :)

2 komentarze:

  1. Muszę w końcu zabrać się za "Niezgodną" i za książki Cassandry Clare, a "Zmierzch" bardzo mi się podobał ;)
    Wow jestem pod wrażeniem twojego marcowego wrap-upu. Kiedy ty przeczytałaś te 21 książek? Jestem pod wrażeniem. Mój rekord to 18 i stale chcę go pobić, ale na razie się nie udaje. Ostatnio coś cienko z czytaniem :( Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. O, dziękuję, z chęcią zrobię ^^.Też biorę udział w tym wyzwaniu, ale tak bardziej dla siebie :).
    Ja książek nie kupuję, więc biblioteki są moim drugim domem ;).

    OdpowiedzUsuń